Pazarlamaya Çağdaş Yaklaşım Prof. Dr. Serap Çabuk, Mehmet İ. Yağcı  - Kitap

Pazarlamaya Çağdaş Yaklaşım

1. Baskı, 
Ocak 2013
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
347
Barkod:
9786054649167
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Kitap "Pazarlamaya Çağdaş Yaklaşım" başlığını taşımaktadır. Bunun nedeni, kitap da bu alanda eksikliği hissedilen pek çok konunun işlenmiş olmasıdır. Bunlardan bazıları, firmaların stratejik kararlarında artık sürekli göz önünde bulundurmaları gereken "toplumsal pazarlama," "etik ve sosyal sorumluluk," "marka imajı," "hizmet" ve "internette pazarlama" konularıdır.
On yedi bölümde ele alınmaya çalışılan pazarlama yaklaşımlarını içeren kitap, yeni bir vizyonla tüm firmalara, önünü görmek isteyen tüm çalışanlara ve gelecekte pazarlama anlayışına sahip olmadan ilerlemenin mümkün olmadığını anlatmak istenilen öğrencilere yararlı olması amacı ile hazırlanmış.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Pazarlamanın Tanımı ve Gelişimi
.
Stratejik Pazarlama: Pazarlama Planı Geliştirme ve Uygulaması
.
Pazarlama Çevresi
.
Pazar Hedeflemesi ve Bölümlemesi(Segmentasyonu)
.
Tüketici Davranışları ve Karar Verme
.
Örgütsel Pazarlar ve Satın Alma
.
Ürün
.
Hizmet ve Kar Amacı Gütmeyen Örgüt Pazarlaması
.
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım
.
Tutundurma (Promosyon)
.
Reklam ve Halkla İlişkiler
.
Satış Geliştirme ve Kişisel Satış
.
Fiyatlama
.
Pazarlama Araştırması
.
Küresel Pazarlama
.
İnternette Pazarlama
.
Etik ve Sosyal Sorumluluk