Yeni Medya ve Reklam Kolektif  - Kitap

Yeni Medya ve Reklam

1. Baskı, 
Ekim 2015
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x21
Sayfa:
342
Barkod:
9786054993574
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
240,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Pazarın tüketici odaklı hale geldiği, internetin, dijital mecraların oyunun kurallarını yeniden yazdığı, hukuk ve etik değerlerin öne çıktığı, insanı anlamanın herşeyden önemli olduğu bir ortamda; İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Anabilim Dalı öğretim üyeleri olarak değişimin daha iyi anlaşılmasına katkıda bulunmak istedik.
Değerli hocalarımızın büyük emekler vererek yazdığı özgün makalelerin, reklam sektöründeki çok boyutlu değişimin kodlarının daha iyi anlaşılmasına katkıda bulunacağına inanıyoruz.
(Tanıtım Bülteninden)