Dijital Çağda Bütünleşik Pazarlama İletışimi Prof. Dr. Ruziye Cop, Doç. Dr. Yusuf Volkan Topuz, Doç. Dr. Sertaç Çifci  - Kitap

Dijital Çağda Bütünleşik Pazarlama İletışimi

1. Baskı, 
Mayıs 2021
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
423
Barkod:
9786257588423
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
'Dijital Çağda Bütünleşik Pazarlama İletişimi' başlıklı bu kitap da bütünleşik pazarlama iletişimi ile ilgili kavramların temelleri ve pazarlama iletişim araçlarını bir kitap altında toplamayı, bu konuda teorik ve güncel uygulamalara yer vermeyi amaçlamaktadır.
Kitabın lisans ve lisansüstü öğrenciler yanında pazarlama profesyonelleri ve akademisyenler içinde yararlı olması hedeflenmektedir.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Bütünleşik Pazarlama İletişimi
.
Bütünleşik Pazarlama İletişimini Planlama Süreci
.
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Stratejileri
.
Dijital Pazarlama İletişimi ve Araçlar
.
Reklam
.
Marka İletişimi
.
Medya Planlama ve Ölçümleme
.
Kişisel Satış
.
Satış Geliştirme
.
Halkla İlişkiler
.
Sponsorluk
.
Doğrudan Pazarlama
.
Ağızdan Ağıza Pazarlama
.
Ambalajlama ve Mağaza Atmosferi
.
Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Etik ve Düzenlemeler