Bir Pazarlama Aracı Olarak Turizm Fuarları ve Fuar Yönetimi Selma Meydan Uğur, Dilek Geçgel  - Kitap
Bir Pazarlama Aracı Olarak

Turizm Fuarları ve Fuar Yönetimi

1. Baskı, 
Ocak 2009
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
19x27
Sayfa:
256
Barkod:
9789944137317
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Gazi Üniversitesi Öğretim Üyesi Yardımcı Doçent Doktor Selma Meydan Uygur ve Mehmet Ali Büyükhanlı Ticaret Lisesi Müdür Yardımcısı Dilek Geçgel tarafından hazırlanan 'Turizm Fuarları ve Fuar Yönetimi' kitabı piyasaya çıktı. Bir pazarlama aracı olarak yayımlanan, 'Turizm Fuarları ve Fuar Yönetimi' adlı araştırma kitabı, tüm turizm profesyonellerinin ilgisini çekecek nitelikte.Tüm dünya turizm fuarlarına geniş yer verilen akademik kitapta, uluslararası turizm fuarlarına geniş yer verilmiş.
Kitapta yer alan konuların başında, Fuar Kavramlarının Tanımlanması, Dünya'da ve Türkiye'de Fuarların ve Turizm Fuarları'nın Tarihsel Gelişimi, Türkiye'de Fuarların Tarihsel Gelişimi, Fuarlara Katılımın Turizm Açısından Önemi, Fuar Türleri, Fuarların Özellikleri, Fonksiyonları, Katılımcıların Özelliklerine ve Düzenleniş Amaçlarına Göre Fuarlar, Fuarlara Katılımın Yararları, Amaçları, Ziyaretçilerin Fuarlara Katılım Anaçları, Fuar yönetimi, Fuarlara Başvuru ve Zamanlama, Stand Planlaması, Fuar Personelinin Seçimi ve Eğitimi, Fuar Öncesi tanıtıma Yönelik Olarak Yapılacak Faaliyetler, Fuar Araştırmaları, Dünyada'ki Turizm Fuarları, İstatistikler ve Fuar Çeşitleri yer alıyor.