Hazır Giyim Sektöründe Mevsim Sonu İndirimli Satışların Tüketicilerin Satınalma Tercihleri Üzerindeki Etkileri Dr. Öğr. Üyesi Özlem Işık  - Kitap

Hazır Giyim Sektöründe Mevsim Sonu İndirimli Satışların Tüketicilerin Satınalma Tercihleri Üzerindeki Etkileri

1. Baskı, 
Mayıs 2023
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x21
Sayfa:
139
Barkod:
9786256460218
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
105,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Hazır giyim sektöründe mevsim sonu indirimli satışların tüketicilerin satınalma tercihleri ve davranışları üzerindeki etkileri belirlemek amacıyla, 29 sorudan oluşan bir anket formu hazırlanarak, tesadüfi örnekleme ile 182 kişi üzerinde uygulanmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Tüketici Davranışının Pazarlama Teorisi İçindeki Yeri
.
Tüketicilerin Satınalma Davranışları
.
Türkiye'de Hazır Giyim Sektörü
.
Hazır Giyim Sektöründe Mevsim Sonu İndirimli Satışların, Tüketicilerin Satınalma Tercihleri Üzerindeki Etkileri
Kitabın İçindekileri
BİRİNCİ BÖLÜM 
TÜKETİCİ DAVRANIŞININ PAZARLAMA TEORİSİ İÇİNDEKİ 
YERİ 
1.1. Pazarlama Teorisi 
1.2. Pazarlamada Tüketici Tercih ve Davranışının Yeri ve 
Tüketici Davranış Modelleri 
İKİNCİ BÖLÜM 
TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞLARI 
2.1. Tüketicilerin Satınalma Davranışlarını Etkileyen Faktörler 
2.2. Tüketicinin Satınalma Karar Süreci 
2.3. Tüketicinin Tatmini ve Şikâyet Davranışı 
2.4. Türkiye’de Tüketicinin Korunması Kavramı 
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM 
TÜRKİYE'DE HAZIR GİYİM SEKTÖRÜ 
3.1. Türkiye’de Hazır Giyim Sektörünün Gelişimi 
3.2. Türkiye’de Hazır Giyim Sektörünün Dış Ticareti 
DÖRDÜNCÜ BÖLÜM 
HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE MEVSİM SONU İNDİRİMLİ 
SATIŞLARIN, TÜKETİCİLERİN SATINALMA TERCİHLERİ 
ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ 
4.1. Hazır Giyim Sektöründe Mevsim Sonu İndirimli Satışlar 
4.2. Hazır Giyim Sektöründe Mevsim Sonu İndirimli Satışların 
İstatiksel Analizi