Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendirmeler İdil Sayımer, Pınar Eraslan Yayınoğlu  - Kitap

Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendirmeler

1. Baskı, 
Ocak 2008
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
479
Barkod:
9789752957879
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Bu kitap; iletişim çalışmaları arasında geniş bir ilgi gören halkla ilişkiler – siyasal iletişim – reklam üçgenindeki çeşitli konuların, yine aynı şekilde önemli ölçüde ilgi duyulan mesleki etik bakış açısıyla incelenmesine yer vermektedir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Halkla İlişkilerde Aydınlanma: Kamusal İletişim Stratejilerinin Gerçekleşmesinde Halkla İlişkiler Rolleri ve Etik
.
Halkla İlişkiler Çalışmalarının Gazetecilik Üretim Süreci Üzerindeki Etkileri ve Gazetecilik Etiği
.
Halkla İlişkiler Yönetiminde Araştırma ve Etik Sorumluluk
.
Politik İletişime ''Ortak İyi'' Üzerinden Etik Bir Yaklaşım
.
Siyasal İletişim Uygulamalarında Etik Sorunu
.
Sosyal Sorumluluk Bağlamında Reklamda Etik Anlayışı
.
Kadınlara Yönelik Reklamlarda Etik Sorunlar ve Yeni Paradigmalar