Bilinçaltımdaki Reklamlar Robert Heath  - Kitap

Bilinçaltımdaki Reklamlar

1. Baskı, 
Aralık 2013
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x20
Sayfa:
352
Barkod:
9786054584338
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Maruz kaldığınız her reklamdaki her detay bir biçimde örtülü belleğimizde saklanmakta ve yakın ya da uzak bir gelecekte bizi etkileyerek satın alma davranışımızı değiştirebilmektedir. Dükkanların dışındaki tabelalar, vitrinlere bakarken gördüğümüz sayısız sembol ve işaretler, billboardlar, posterler, karşımızda oturanların okuduğu dergilerin arka sayfalarındaki ilanlar... Bütün bunlar devamlı olarak algılanarak saklanır ve tetiklenerek davranışlarımızı etkileyebilecekleri günü beklerler.
Peki, tüm bu süreç nasıl işler? Robert Heath bu kitapta deneysel psikoloji ve bilişsel nörobilim yaklaşımlarını kullanarak reklamların bilinçaltımızı nasıl etkilediğini yani reklamların bizi biz farkında olmadan nasıl etkilediğini birçok araştırmaya dayanarak ortaya koymaktadır. Heath'in vermiş olduğu örnekler sayesinde reklamlarla olan ilişkimizin aslında ne kadar garip ve karışık olduğunu görecek ve artık her reklama farklı bir dikkat seviyesiyle bakmaya başlayacaksınız!
Kitapla İlgili Kategoriler