Pazarlama Araştırmasının Temelleri Tony Proctor  - Kitap

Pazarlama Araştırmasının Temelleri

1. Baskı, 
Ocak 2003
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
19x24
Sayfa:
560
Barkod:
9789755401041
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
260,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Pazarlama araştırmasında, büyük ölçüde bilişim teknolojisindeki gelişmelerin sonucu olarak, çok büyük değişiklikler olmuştur. Pazarlama araştırması bir ölçüde kantitatif bir konudur, tekniklerin pekçoğu yıllardır kullanılmakla birlikte, etkili ve kolayca ulaşılabilen bilgisayar bazlı desteklerin azlığı bu tekniklerin kolaylıkla kullanılmasına engel olmuştur. Geçmişe bakıldığında, 1960'ların ortasında hesap cetvelinin en gözde araç olduğunu ve elektronik hesaplama desteklerinin yeni ortaya çıktığını hatırlamak hangi noktaya geldiğimizi anlamamızı sağlar. O zamanlar genel kullanıma yönelik bilgisayarlar henüz emekleme dönemindeydi ve mekanik Burroughs hesap makinaları yerlerini daha ayrıntılı elektrik hesap makinalarına yeni bırakmıştı.
(Tanıtım Bülteninden)