Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   
Modern Pazarlama
Şubat 2012 / 4. Baskı / 363 Syf.
Fiyatı: 28.00 TL
2 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Modern pazarlama anlayışının temelinde müşteri tatmini yatmaktadır. Günümüzde işletmeler bu işlevi yerine getirebildikleri ölçüde başarılı olabilmekteler. Bu noktada işletme ile müşterileri arasında bir köprü, aracı ile iletişim fonksiyonlarını üstlenen pazarlama bölümünün rolü oldukça önemlidir. Teknolojik gelişmelerin körüklediği küreselleşme olgusu ile birlikte işletmeler, günümüz dinamik Pazar şartlarından gittikçe bilinçlenen ve daha fazlasını isteyen tüketicileri memnun etmenin yeni yollarını bulmak için pazarlama fonksiyonuna daha fazla ihtiyaç duymaktadırlar.

Bu kitap, böylesi bir bakış açısıyla yazılmış ve mümkün olduğunca görsel unsurlarla desteklenmiştir. İlk baskısından üç yıl sonra dördüncü baskısı yapılan kitapta pazarlamadaki yeni gelişme ve eğilimler kitabın ilgili bölümlerine eklenmiştir.

Konu Başlıkları
Pazarlamaya Giriş
Pazar ve Pazarlama Çevresi
Tüketici Davranışları
Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması
Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma
Ürün Kararları ve Yönetimi
Fiyat ve Fiyatlandırma
Kişisel Satış ve Satış Yönetimi
Dağıtım Kanalları ve Dağıtım Politikaları
Pazarlamada Kontrol ve Sosyal Sorumluluk
Barkod: 9789758289226
Yayın Tarihi: Şubat 2012
Baskı Sayısı:  4
Ebat: 19x23
Sayfa Sayısı: 363
Yayınevi: Değişim Yayınları
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Mehmet Marangoz ...
Ekim 2019
28.00 TL
Sepete Ekle
İnci Erdoğan Tarakçı
Eylül 2019
30.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019