İnovasyon Yönetiminin Marka Yönetimi Üzerindeki Etkileri Mobilya Sektörüne Yönelik Bir Araştırma Dr. Öğr. Üyesi Özlem Işık  - Kitap

İnovasyon Yönetiminin Marka Yönetimi Üzerindeki Etkileri

Mobilya Sektörüne Yönelik Bir Araştırma

1. Baskı, 
Mayıs 2021
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
183
Barkod:
9786257667807
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
125,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu çalışmanın birinci bölümünde, inovasyon ve inovasyon yönetimi kavramsal açıdan incelenmiştir. İnovasyonun tanımları, yönetimi, stratejileri ve çeşitlerinden söz edilmiş, ikinci bölümde marka, marka yönetimi ve markanın yönetiminin pazarlama açısından önemi ve özellikleri incelenmiş. Üçüncü bölümde, İnovasyon yönetimi ve marka yönetimi üzerindeki etkileşim incelenmiş ve dördüncü bölümde ise inovasyon yönetiminin marka yönetimi üzerindeki etkileri mobilya sektöründe yapılan bir araştırma ile incelenmiş ve sonuçları değerlendirilmiş. Alan çalışmasında mobilya sektörü seçilerek tek bir sektör üzerinde araştırma alanı daraltılmış.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
İnovasyon ve İnovasyon Yönetimi
.
Marka Yönetimi
.
İnovasyon Yönetimi ve Marka Yönetimi Etkileşimi İle Elde Edilen Kazanımlar
.
İnovasyon Yönetiminin Marka Yönetimi Üzerindeki Etkileri: Mobilya Sektörüne Yönelik Bir Araştırma