Teşekkür Ekonomisi (Müşteri Bağlılığı Yaratmak İçin Sosyal Medyayı Nasıl Kullanmalısınız) Gary Vaynerchuk  - Kitap

Teşekkür Ekonomisi

(Müşteri Bağlılığı Yaratmak İçin Sosyal Medyayı Nasıl Kullanmalısınız)

1. Baskı, 
Aralık 2011
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x20
Sayfa:
268
Barkod:
9786055755874
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
21. yüzyılda dijital ağların iş dünyasının sınırlarına hükmetmesine rağmen, hâlâ sosyal medyaya şüpheyle yaklaşan bazı iş insanları, liderler ve pazarlamacılar, fırsatları geri tepmek için adeta birbirleriyle yarışıyorlar. "Sosyal medyanın kralı" Gary Vaynerchuk'a da uzmanlığını konuşturmak düşüyor.
Şu anda Gary Vaynerchuk'un Teşekkür Ekonomisi adını verdiği bir dönemde yaşıyoruz. Bu ekonominin iki kilit unsuru var: Sosyal medyayı doğru kullanabilmek ve müşteriye değer verdiğinizi gösterebilmek. O, bu konuda çok iddialı: "Eğer 1923 yılında olsaydık bu kitabın adı Radyo Oyunu Nasıl Değiştirecek olurdu. 1995'te olsaydık Amazon Perakende Dünyasını Nasıl Ele Geçirecek olurdu."
Teşekkür Ekonomisi, müşterinizi ve müşterinizin markanızla kurduğu ilişkiyi nasıl önemsediğinizi gösterebilmeniz için her fırsatı ortaya koyuyor. Eğer pazarlama sektöründe hâlâ sosyal medyayı kullanmaya direnen yöneticiler ve kurumlar varsa, Gary Vaynerchuk onların iştahını kabartacak.
İş hayatına şarap satışıyla başlayan ve internetin nimetlerinden faydalanıp bugün "YouTube çağının ilk şarap gurusu" olarak da tanınan Gary Vaynerchuk, sektöründe liderliğe yükselen bir girişimci. İlk ödülünü 2003'te Market Watch dergisinden aldı ve bu ödülü alan en genç kişi oldu. Yazar ilerleyen yıllarda da ödülleri toplamaya devam etti ve Amerikan televizyon şovlarının önemli konuklarından biri oldu. Google, Disney, Procter & Gamble ve Pepsi gibi markalar, sosyal medya danışmanlığı için ona başvuruyorlar.
Kitapla İlgili Kategoriler