Pazarlama Araştırmaları Prof. Dr. Cemal Yükselen  - Kitap

Pazarlama Araştırmaları

7. Baskı, 
Şubat 2017
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
234
Barkod:
9789758326143
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Temin edilememektedir.
Kitabın Açıklaması
Kitabın ilk dokuz bölümü, okuyucunun istatistik analizlere girmeden araştırma sürecini kavramasını sağlayacak şekilde hazırlanmıştır.
Analiz aşamasında kullanılabilecek tekniklerin önemli bir kısmı ise izleyen üç bölümde tek değişkenli, iki değişkenli ve çok değişkenli analizler şeklinde sunulmuştur. Böylece okuyucu, ilgi duyduğu alanla ilgili analizlerle ilgilenmekle yetinebilecek; öğretim üyeleri öğrencilerine gerekli gördükleri teknikleri öğretme olanağı bulabilecektir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Pazarlama Araştırmalarının Önemi
.
Problemin Tanımlanması ve Hipotez Belirleme
.
Araştırma Modelleri
.
Veri Türleri ve Veri Kaynakları
.
Örnekleme
.
Birincil Veri Toplama Yöntemleri
.
Deney Yöntemi ve Deneysel Serimler
.
Pazarlama Araştırmalarında Ölçme ve Ölçek
.
Verilerin Analize Hazırlanması, Analizi ve Araştırma Raporu
.
Tek Değişkenli Analizler
.
İki Değişkenli Analizler
.
Çok Değişkenli Analizler