Pazarlama Araştırması A. Tuncer Tokol  - Kitap

Pazarlama Araştırması

13. Baskı, 
Şubat 2010
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x23
Sayfa:
190
Barkod:
9786054118519
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Pazarlama Araştırmasının Niteliği
İşletmelerde Pazarlama Araştırması Hizmeti Veren Kuruluşlar
Araştırma Süreci: Problemin Teşhisi ve Tanımlanması Veri Kaynaklarının Belirlenmesi, Örnekleme Yöntemleri, Anket Yöntemleri, Gözlem Yöntemi, Deney Yöntemi, Projeksiyon Yöntemi, Ölçekleme Yöntemi, Verilerin Toplanması, Verilerin Cetvellenmesi, Analizi ve Yorumu, Kodlama, Verilerin Sayımı, Verilerin Analizi ve Yorumu, Parametrik Olmayan Hipotez Testleri, Ki–Kare Analizi, Wilcoxon Testi, Mann–Whitney U Testi, Korelasyon Analizi, Regresyon Analizi, Faktör Analizi, Ayırma Analizi
Kitabın Konu Başlıkları
.
Pazarlama Araştırmasının Niteliği
.
Araştırma Süreci
.
Araştırma Denetimi
.
Pazarlama Araştırması Uygulaması