Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Startuplar Pazarda
(Türk Startupların Pazarlama Anlayışı Üzerine Bir Kesit)
Ağustos 2019 / 1. Baskı / 148 Syf.

Baskısı tükenmiştir.
 
   

Günümüzde startuplar ile ilgili akademik çalışmaların çoğunluğu Amerika Birleşik Devletleri ve diğer gelişmiş ülkelerde gerçekleşmektedir. Türkiye gibi gelişmekte olan ülkelerde araştırma sayısı oldukça azdır. Bu kitapta Ankara'da faaliyet gösteren 141 startupın pazar odaklılık yaklaşımı incelenmiş ve Türk Startuplarının bir kesiti yansıtılmıştır. Ortaya konan sonuçların gelecek çalışmalar için öncülük etmesi ve ekosistem içerisinde yer alan tüm paydaşlara fayda sağlaması amaçlanmıştır.

• Startupların başarısızlık nedenleri sıralamasında pazarlama yaklaşımı nerededir?

• Startupların yaşam süresi neden uzun değildir? Pazar odaklılık bu sürece ne derece etkendir?

• Dot.com iflasından çıkan dersleri günümüz startupları uygulamakta mı?

• Türk Startupları "unicorn" olabilecek mi?

• Firma performansını yükselten startuplar büyüme gösterir mi? Bu süreçte finansal performans, pazar performansı ve yenilik performansının payı nedir?

• Startuplar dijital pazarlamadan ne derece faydalanıyor?

• Inbound pazarlama startupları cezbediyor mu?

Barkod: 9786053445623
Yayın Tarihi: Ağustos 2019
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 148
Yayınevi: Gazi Kitabevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Zafer Babür
Eylül 2020
35.00 TL
Sepete Ekle
Tuğçe Boran
Temmuz 2020
39.50 TL
Sepete Ekle
Kazım Yeni
Temmuz 2020
45.00 TL
Sepete Ekle
Ahmet Fazıl Özsoylu
Temmuz 2020
30.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020