Sosyal Franchising Gülnur Eti İçli, Nihat Kamil Anıl  - Kitap
1. Baskı, 
Ocak 2016
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
200
Barkod:
9786054749591
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
150,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Sosyal franchising, sosyal değişimi hızlandırmak, sosyal ihtiyaçları gidermek için farklı kaynakları bir araya getirmek ve bunları yenilikçi bir şekilde kullanarak fırsatları değerlendirmek için bir yöntemdir. Sosyal franchising; sosyal fayda sağlamak, sosyal etki yaratmak üzere kanıtlanmış bir organizasyon modeli olan ticari franchising modelini paylaşarak çoğaltmak esasına dayanmaktadır.
Sosyal franchising örnekleri küresel düzeyde ağırlıklı olarak az gelişmiş ülkelerde sağlık uygulamaları alanında karşımıza çıkmaktadır. Gelişmiş Avrupa ülkelerinde sosyal franchising çok daha ileri bir aşamada seyretmektedir. Ülkemiz açısından ise yeni bir kavram olan sosyal franchising, büyük potansiyele sahip bir model olarak öne çıkmaktadır ve Türkçe literatüre bakıldığında ‘Sosyal Franchising’ bu konuda yazılmış ilk kitaptır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Sosyal Girişimcilik
.
Sosyal Girişimciliğin Günümüzdeki Görünümü
.
Bir Sosyal Girişimcilik Yöntemi Olarak Sosyal Franchising
.
Dünya'dan Sosyal Franchising Uygulamaları
.
Türkiye'den Sosyal Franchising Uygulamaları