Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   
İnteraktif Media Tasarımında Temel Adımlar
Şubat 2008 / 1. Baskı / 152 Syf.
Fiyatı: 20.00 TL
2 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Oğuzhan Özcan’ın Türkçe yayınlanmış ilk eseri olan İnteraktif Media Tasarımında Temel Adımlar, web ortamı, CD–DVD prezentasyonu, interaktif TV ve görüntülü cep telefonu gibi ortamlarda İnteraktif Media Tasarımı yapmak isteyenlerin, başvuracağı temel bir referans kitabı.

Okuyucu kitapta değişen teknolojilere bağlı olmaksızın, her zaman geçerli olabilecek temel tasarım kavramları bularak, interaktif media tasarımı alanın da yetkin olabilmek için sırasıyla neler yapılması gerektiğini öğrenebilir.

Bu bir ders kitabı değil; ancak interaktif media tasarımı eğitimi vermek isteyenlerin ve lise ve üniversite seviyesinde her kesimden tasarımcıların interaktif media tasarımını tanıması sağlayacak bir yardımcı kitabı olarak düşünüldü.

Oğuzhan Özcan’ın 20 yıl boyunca interaktif medya tasarım eğitiminde elde ettiği deneyimler ışığında karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerilerini de bu kitabın kapsamında bulabilirsiniz.

Konu Başlıkları
İnteraktif Tasarım ve Media
Kültürler ve İnteraktif Media
İnteraktif Tasarıma Hazırlanmak
İnteraktif Tasarımda İlerlemek
Sayısal Grafik Alıştırmaları
Tipografi ve Sayfa Düzeni Alıştırmaları
Kurumsal Kimlik Tasarımı
Barkod: 9789944711098
Yayın Tarihi: Şubat 2008
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x23
Sayfa Sayısı: 152
Yayınevi: Pusula Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Uğur Gelişken
Ocak 2018
38.00 TL
Sepete Ekle
Marina Umaschi Bers
Ağustos 2017
31.48 TL
Sepete Ekle
H. Deha Etabek
Mart 2017
42.50 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019