Tüketici Olma Sürecinde Sosyal Ağlarda Kurulan İletişim Dr. Hatice Doğan Südaş  - Kitap

Tüketici Olma Sürecinde Sosyal Ağlarda Kurulan İletişim

1. Baskı, 
Eylül 2015
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x21
Sayfa:
172
Barkod:
9786054989515
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Konuların ele alınışları itibariyle kitap dört bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, genel anlamda iletişim sürecinin işleyişi ardından da ağızdan ağıza iletişim kavramı incelenmektedir, ikinci bölümde sosyal medya sayesinde önemi günden güne artan elektronik ağızdan ağıza iletişim kavramına değinilmektedir. Üçüncü bölümde ise tüketici olarak sosyalleşme sürecinde günümüzün en etkili iletişim araçlarından birisi olan sosyal ağlarda gerçekleşen iletişimin özellikle çocukluk ve ergenlik dönemindeki tüketicilerin davranışları bakımından etkileri incelenmektedir. Sonuç bölümünde ise akademik yazın ve uygulamacılar açısından çeşitli çıkarımlarda bulunulmuştur.
Kitabın Konu Başlıkları
.
İletişim Kavramı ve Ağızdan Ağıza İletişimin Unsurlarının İncelenmesi
.
Sosyal Ağlarda Gerçekleşen Tüketim Odaklı İletişim
.
Tüketici Olarak Sosyalleşme Sürecinde Sosyal Ağlarda Gerçekleşen İletişimin İncelenmesi
.
Sanal Platform Sağlayıcıları, Şirketler Ve Tüketiciler Açısından Değerlendirmeler