Kurumsal Söylenti ve Dedikodu  Türkiye'deki İşletmeler Üzerine Bir Uygulama Dr. Başak Solmaz  - Kitap

Kurumsal Söylenti ve Dedikodu

Türkiye'deki İşletmeler Üzerine Bir Uygulama

1. Baskı, 
2004
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
171
Barkod:
9789756346044
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Söylenti ve dedikodu, genel anlamda inanılması isteği ile kişiden kişiye aktarılan ve resmi olmayan bir iletişim türü olarak bilinir. Kişiler arası ilişkilerin doğal bir sonucu olarak ortaya çıkan söylenti ve dedikodu, kurum içinde en az resmi iletişim kadar önem taşımaktadır. Çünkü bu tür iletişim, ne kadar doğru bilgi taşımak isterse istesin, zaman zaman yanlış, eksil ve abartılmış bilgi aktararak yanlış anlaşılmaya, korku, endişe ve şüpheye neden olabilmektedir. Bu açıdan bakıldığında, kurumlardaki resmi olmayan iletişim kanallarının, resmi iletişim kanallarına ek olarak kontrollü bir şekilde kullanılmasının önemi ortaya çıkmaktadır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Söylenti ve Dedikodu Kavramı
.
Söylenti ve Dedikodu Oluşumu
.
Kurumsal Açıdan Söylenti ve Dedikodu
.
Söylenti Yönetimi Ölçeğinin Türkiye’De Uygulama Örneği