Kurumsal İletişimde Sosyal Medya Yönetimi Kurumsal Blog Odaklı Bir Yaklaşım Korhan Mavnacıoğlu  - Kitap

Kurumsal İletişimde Sosyal Medya Yönetimi

Kurumsal Blog Odaklı Bir Yaklaşım

1. Baskı, 
Mart 2015
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x23
Sayfa:
224
Barkod:
9786053332350
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
179,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Sosyal medya yönetimi; bloglardan sanal dünyalara, sosyal ağlardan podcastlere kadar geniş bir uygulama alanını kapsamaktadır. Sosyal medya uygulamalarının her birinin ayrı bir kullanım alanı mevcuttur. Sosyal medya iletişiminin yönetimi; yapısı, mesajların veriliş şekli, planlama ve uygulama aşamalarıyla kurumsal iletişimde kullanılan diğer iletişim türlerinden farklılık göstermektedir.
Kitap, yeni iletişim teknolojilerinin gelişmesi sonucu kurumsal iletişimi şekillendiren unsurların başında gelen sosyal medya kavramı temelinde hazırlanmıştır. Kurumsal iletişimde sosyal medyanın nasıl yönetileceği tartışılmış ve kurumsal blog odaklı sosyal medya yönetimi perspektifi ortaya konulmaya çalışılmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Yeni İletişim Teknolojilerinin Kurumsal İletişime Etkisi
.
Sosyal Medya ve Kurumsal İletişimde Sosyal Medya Yönetimi
.
Kurumsal Blog ve Kurumsal İletişimde Kullanımı
.
Kurumsal İletişimde Sosyal Medya Yönetimi Araştırması
Kitapla İlgili Kategoriler