İçgüdüsel Alışveriş Doç. Dr. Sevtap Ünal  - Kitap

İçgüdüsel Alışveriş

1. Baskı, 
Şubat 2008
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x23
Sayfa:
210
Barkod:
9789944223300
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Temin edilememektedir.
Kitabın Açıklaması
Günümüzde firmalar rekabette üstünlük sağlamak amacıyla soyut faydalara yönelmektedirler. Önemli pazarlama unsurlarından olan marka, firmalara ve tüketicilere sağladığı fiziksel fayda yanında soyut fayda da sunmaktadır. Marka, firmalar ve tüketiciler için güç ve değer unsurudur. Son yıllarda, hem pazarlama akademisyenleri hem de uygulamacıları, marka değeri kavramı ve ölçümü üzerine odaklanmışlardır.
Çünkü firmaların bilançolarındaki sermayenin büyük bir kısmının, marka değerinden oluştuğu görülmektedir. Marka değeri, hem tüketiciler için değer yaratmak hem de firmaların rekabette üstünlük sağlamaları açısından, son 25 yıl içerisinde en popüler pazarlama kavramları arasında yeralmaktadır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Tüketici Davranışları
.
İçgüdüsel Alışveriş ve Kültürel Değerler Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma