Postmodern Pazarlama Açısından Hızlı Moda Tüketicilerinin Mağaza Atmosferine Verdikleri Önem Yrd. Doç. Dr. Zeki Yüksekbilgili  - Kitap
Postmodern Pazarlama Açısından

Hızlı Moda Tüketicilerinin Mağaza Atmosferine Verdikleri Önem

1. Baskı, 
Ocak 2017
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
140
Barkod:
9786054749850
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
180,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Günümüzün pazarlama dünyasında artık en önemli olan kriter ne üretim ne de ürün değil, sadece müşteridir. Özellikle post modern yaklaşımların pazarlamayı etkilemesi sonucunda, pazarlamada temel kavramlarda büyük değişimler meydana gelmiştir. Pazarlama çabalarının temelini tüketici ihtiyaç ve isteklerini belirlemek ve tüm pazarlama faaliyetlerini bu ihtiyaç ve isteklere göre dizayn etmek oluşturmaktadır.
Kitabın ilk bölümünde pazarlama alanında gerçekleşen değişimler, pazarlamanın kısa evrimi, bu evrimin pazarlama şeklinde yaptığı değişimler ve bu değişimlerin yansımaları irdelenmiş, ikinci bölümde perakende sektöründe temel değerlerden biri olan mağaza atmosferi ve etkileri konusunda yapılan çalışmalar ayrıntılı şekilde incelenmiş, üçüncü bölümde perakende sektörü, Türkiye'deki gelişimi ve bu kitabın konusu olan hızlı moda işletmeleri incelenmiş ve son bölümde, mağaza atmosferinin farklı demografik özelliklere sahip müşterilerce nasıl algılandığı incelenmiştir.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Pazarlama, Pazarlamanın Evrimi, Postmodern Pazarlama
.
Perakende Sektörü ve Hızlı Moda İşletmeleri
.
Hizmet Kalitesi ve Mağaza Atmosferi
.
Postmodern Pazarlama Açısından Hızlı Moda Tüketicilerinin Mağaza Atmosferine Verdikleri Önem ile Demografik Faktörlerine İlişkin Bir Uygulama