Tutum, Tutum Değişim ve İkna Dr.  H. Andaç Demirtaş  - Kitap

Tutum, Tutum Değişim ve İkna

1. Baskı, 
Kasım 2021
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x21
Sayfa:
193
Barkod:
9781111160814
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
145,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu kitap, birçok disiplinde önemle üzerinde durulan konulardan biri olmakla birlikte, özellikle sosyal psikolojinin, siyaset biliminin, pazarlamanın ve iletişim çalışmalarının en çok ilgi gören konuları arasında yer alan sosyal etki, tutum değişimi ve ikna konularını ele almaktadır.
Gerek halkla ilişkiler, gerek reklamcılık ve gerekse kitle iletişim çalışmaları açısından son derece önemli bir konu olan “sosyal etki ve ikna”, bunların yanında sigara ve uyuşturucu bağımlılığı, eğitimde fırsat eşitsizlikleri, trafik kurallarına uymama gibi toplumsal sorunlarla baş etme ile ilgili çalışmalarda da büyük önem taşımaktadır. Günlük hayatta da iknanın ayrı bir yeri bulunmaktadır; aralıksız olarak, planlı ya da plansız bir şekilde aile üyelerini, arkadaşlarımızı, karşı cinsi, işverenimizi ikna etme çabası içindeyizdir.
Hem bireysel hem toplumsal hem de küresel bir öneme sahip olan bu konu, bu kitapta, temel kavramların ayrıntılı bir şekilde tanımlanması, geleneksel ve çağdaş kuramsal yaklaşımların irdelenmesi ve güncel araştırma bulguları doğrultusunda uygulamaya dönük ipuçlarının verilmesi yoluyla işlenmektedir.