Yeni Medya Araştırmaları – 2 Doç. Dr. Mehmet Gökhan Genel  - Kitap

Yeni Medya Araştırmaları – 2

1. Baskı, 
Ekim 2016
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
15x21
Sayfa:
348
Barkod:
9786053274131
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
205,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu çalışma, ilki 2015'te yayınlanan "Yeni Medya Araştırmaları - 1 kitabının ikinci serisini teşkil etmektedir. Birinci kitapta teknik bazı nedenlerden dolayı değinilmeyen konu başlıklarına bu kitapta yer verilmeye çalışılmıştır. Diğer yandan yeni medyanın konu bakımından zenginliği ve kendini sürekli yenileyen bir alan olması da bu çalışmanın temel motivasyonlarından birini oluşturmaktadır.
Kitapta farklı üniversitelerden biri ortak çalışma olmak üzere 14 akademisyenin 13 makalesi yer almaktadır. Her bir bölüm kendine özgü ve alanında ilk kez değinilen çalışma başlıklarından oluşmaktadır.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Sosyal Medyada "Kimlik Bunalımı": Kripto Hesaplar, Mehmet Gökhan Genel
.
Yurttaş Gazeteciliği ve Dönüşen Gazetecilik Pratiklerinde Yeni Bir Yönelim Olarak Periscope Uygulaması, Ömer Dönmezçelik
.
7 Haziran 2015 Genel Seçimlerinde Siyasal Kampanya Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Ak Parti'nin Resmi Tvvitter Hesabının Analizi, Tuba Kalçık
.
Sosyal Medyada Kitlelerin Gücü: Kitlesel Fonuma, Ayşen Akyüz
.
"Dört Büyükler" Taraftarlarının Medya ve Sosyal Medya Kullanımı, Müge Demir
.
Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Kararında Sosyal Medyada Yayınlanan Reklamlardaki Etkili Ürün Özellikleri ve Ürün Algısı Üzerine Bir İnceleme, Suat Sungur
.
Yeni Medya Alanı Olarak Dijital Oyunlarda İnşa Edilen "Yeni Yurttaşlık", Fatma Gürses
.
Habercilikte Dijital Videonun Yükselişi İle Birlikte Ortaya Çıkan Yöntemler ve 'Vice News' Modeli, Berrin Kalsın
.
İnternet Mimi Kavramı ve Teorik Temelleri, Süleyman Karaçor – Süheyla Ayvaz
.
Çevrimiçi Açık Ders İçeriği Üretiminde Yaşanan Gelişmelere Dair Bir İnceleme, Serhat Çoban
.
Nesnelerin İnterneti: İnternetin Evrimi, Alper Yılmaz
.
Big Data: Üreticiler ve Tüketiciler, Burçe Akçan
.
Yeni Medyanın Çocuk ve Çocuk Tüketimi Üzerindeki Etkisi, Hatice Çakır