Etik Pazarlama Dijital Çağın Getirdikleri Dr. Emre Yıldırım  - Kitap

Etik Pazarlama

Dijital Çağın Getirdikleri

1. Baskı, 
Ağustos 2020
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
326
Barkod:
9786257216135
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Zaman zaman dijital dünyanın doğrudan kendisine, zaman zaman ise bir köşesine değinen bu kitap, okuyucuları teorik pazarlama etiği kitaplarının satır aralarında kaybolmaktan uzaklaştırarak, günlük hayattan pratik yansımaların olduğu 15 farklı uygulama ile içine çekmeye çalışmaktadır.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Kısım I: Ürün Kararlarında Etik
.
Bölüm 1: İmitasyon ve Replika Ürünlerin Pazarlanması, Ezgi ASLANKAYA (YL Öğrencisi, Düzce Ünv., ORCID: 0000–0003–3522–9967) & Yıldırım YILDIRIM (Dr. Öğr. Üyesi, Düzce Ünv., ORCID: 0000–0002–5851–7788)
.
Bölüm 2: Planlı Ürün Eskitme ve Planlı Ürün Eskitme Şikayetlerinin İncelenmesi, Meftune ÖZBAKIR UMUT (Dr. Öğr. Üyesi, Bolu Abant İzzet Baysal Ünv., ORCID: 0000–0001–7619–302X)
.
Bölüm 3: Ürün ve Ambalaj Kararlarında E tik: Ambalaja Yönelik Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi, Murat ÖZ (Doç. Dr., Karamanoğlu Mehmetbey Ünv., ORCID: 0000–0003–4955–3848)
.
Bölüm 4: Dijital Çağda Politik Tüketicilik: Çevreci YaklaşımÜzerine Bir Uygulama, Abdülkadir ÖZTÜRK (Dr. Öğr. Üyesi, Recep Tayyip Erdoğan Ünv., ORCID: 0000–0002–1855–8892) & Sima NART (Prof. Dr., Sakarya Ünv., ORCID: 0000–0002–8264–9828)
.
Bölüm 5: Etik Etiketlemede Yeni Eğilimler ve Küresel Piyasa Durumu, Cihat KARTAL (Dr. Öğr. Üyesi, Kırıkkale Ünv., ORCID: 0000–0003–2390–8268)
.
Kısım II: Fiyat Kararlarında Etik
.
Bölüm 6: Raf ve Kasa Fiyatı Uyumsuzluğu: Şikayetvar İncelemesi, Emre YILDIRIM (Dr. Arş. Gör., Sakarya Ünv., ORCID: 0000–0001–8703–7743)
.
Bölüm 7: Fahiş Fiyatlandırma Uygulamasının Gerçekleşmesinde Etkili Olan Faktörlerin İncelenmesi, Volkan TEMİZKAN (Dr. Öğr. Üyesi, Karabük Ünv., ORCID: 0000–0002–1162–7912)
.
Bölüm 8: Aksak Rekabet Koşullarının İyileşmesinde e–Ticaretin Rolü: Fahiş Fiyatlandırma Uygulamaları Açısından Bir Değerlendirme, Yahya NAS (Öğr. Gör., Muğla Sıtkı Koçman Ünv., ORCID: 0000–0002–7858–438X)
.
Kısım III: Tutundurma Kararlarında Etik
.
Bölüm 9: Tele–Satışta Etik: Sıfır Fiyat Politikası Uygulayan Bir Firmada Örnek Olay Çalışması, Önder KETHÜDA (Dr. Öğr. Üyesi, Düzce Ünv., ORCID: 0000–0002–7661–2009)
.
Bölüm 10: Aldatıcı ve Yanıltıcı Reklamların Denetimi: Reklam Kurulu Kararları Üzerine Bir Uygulama, Yakup GÜZEL (Dr., Ticaret Bakanlığı, ORCID: 0000–0003–4641–480X)
.
Kısım IV: Dijital Ve Bilişim Kararlarında Etik
.
Bölüm 11: e–Ticarette Ödeme ve Ürün Teslimi Aşamasında Yaşanan Etik Sorunlara Yönelik Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, Ruhan İRİ (Dr. Öğr. Üyesi, Niğde Ömer Halisdemir Ünv., ORCID: 0000–0002–5981–9673)
.
Bölüm 12: Online Perakendecilikte Etik: Müşterilerin Online Perakende Web Sitelerine Yönelik Etik Algısı Üzerine Bir Uygulama, Aslıhan BEKAROĞLU ÖZATAR (Dr. Öğr. Üyesi, Beykoz Ünv., ORCID: 0000–0002–5502–227X)
.
Bölüm 13: u–Pazarlama'da Kişiselleştirme–Gizlilik Paradoksu ve Etik: Nitel Bir Araştırma, Şafak ALTAY (Dr. Öğr. Gör., Ardahan Ünv., ORCID: 0000–0001–7035–0362)
.
Bölüm 14: Online Alışverişte Tüketicilerin Maruz Kaldığı Hedefli Reklam Tuzağı ve Tık Avcılığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma, Emre ÖZCAN (Bilişim Uzmanı, ORCID: 0000–0001–7018–4560)
.
Bölüm 15: 1502'den Günümüze Dijital Göç Yolculuğunda Etik Pazarlama Uygulamaları, Kazım MERT (Dr. Öğr. Üyesi, Sakarya Ünv., ORCID: 0000–0001–6762–6946)