Tüketici Odaklı Bütünleşik Pazarlama İletişimi Dr. Ayhan Erdem  - Kitap

Tüketici Odaklı Bütünleşik Pazarlama İletişimi

1. Baskı, 
Ekim 2006
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
336
Barkod:
9789944770280
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Toplanan veriler bilgiye dönüştürülerek işletmelerin tüketici ile uzun dönem ilişkiye girmesi sağlanmıştır.Tüketicilerle uzun dönemli ilişkinin kurulması CRM olarak tanımlanmış, bu yöntemle bir çok firmalar müşteri sadakati yaratarak mevcut müşterilerini elde tutma ve yeni müşteri kazanma çabası içerisinde faaliyetlerini sürdürmüşlerdir.
Tüketici davranışları, CRM, reklam, halkla ilişkiler, satış geliştirme, kişisel satış, doğrudan pazarlama , ticari fuar ve sergi gibi iletişim temelli pazarlama araçlarının bir bütün olarak kullanılması gerekliliği Tüketici Odaklı Bütünleşik Pazarlama İletişimi kavramını ortaya çıkarmıştır. Bu bağlamda bu kitap konu ile ilgili temel bilgileri vermeyi amaçlayan bir kaynak teşkil etmektedir.