Reklamı Ters Yüz Etmek Korku Politikası Üzerinden Anti Ütopik Bir Bakış Yrd. Doç. Dr. Cihan Becan  - Kitap

Reklamı Ters Yüz Etmek

Korku Politikası Üzerinden Anti Ütopik Bir Bakış

1. Baskı, 
Kasım 2015
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x21
Sayfa:
320
Barkod:
9786059831147
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
249,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Reklam - tüketim - hegemonya ilişkisini anti ütopik bağlamda çözümleyici ve betimleyici yöntemle sorgulayan bu kitapta, korku politikasıyla bireylerin, ihtiyaç duymadıkları nesneleri/ürünleri nasıl arzuladıkları; bunun yanı sıra anti ütopya kavramının, kitle kültürünün sembolik iletişim araçlarından televizyon reklamlarındaki çekicilik unsurlarının kullanımıyla, ideolojik olarak nasıl yeniden üretildiği, eleştirel kuramlar çerçevesinde irdelenmektedir.
Dolayısıyla, reklam ideolojisinin anti ütopik evrenin gelişimine katkısı nedir? Reklamlarda kullanılan mesaj çekicilikleri anti ütopik işlevin sağlanmasında nasıl bir rol oynamaktadır? Korku politikası reklamlar aracılığıyla tüketiciler üzerinde nasıl işlenmektedir? Bir denetim mekanizması olarak reklamlar beyinlerimizi nasıl yönetmektedir? Bütün bu soruların cevabı bu kitapta...
Kitabın Konu Başlıkları
.
Ütopyanın Sonu: Anti Ütopya
.
Anti Ütopyada Toplumsal Gerçeklik
.
Anti Ütopyanın İzlekleri
.
Kültürel Hegemonya: Reklam
.
Reklamda Anlatım Biçimi: Çekicilikler
.
Anti Ütopik Reklamlar
Kitapla İlgili Kategoriler