Liderlik Markası Dave Ulrich  - Kitap

Liderlik Markası

1. Baskı, 
Ocak 2009
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x20
Sayfa:
320
Barkod:
9789944885409
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Liderlik markası kavramını öne çıkarmak, liderlik ve lider kavramları arasına ciddi bir ayrım koymayı gerektirir. İyi liderler gelip geçerler. Ama bir şirket, müşterilerinin ve hissedarlarının beklentilerini uzun vadeli olarak karşılayabilmek için sağlam bir liderliğe sahip olmalıdır. Liderliğin bireysel bir spor olmadığının ayırdına varan Ulrich ve Smallwood, liderlerin kişiliğinden çok liderliğin içinde oluşturulduğu ve örgütün "liderlik markasının" kurulduğu süreç üzerine odaklanarak, liderliğe ilişkin kavrayışımızı önemli ölçüde geliştiriyorlar.
Liderlik Markası, liderliğini eşsiz bir marka olarak somutlaştıran şirketlerin daha güçlü bir pazar değerine sahip olacağını somut verilerle ve sebepleriyle açıklıyor; bunun nasıl yapılacağını adım adım anlatıyor.
"Gündeminde liderlik markası sahibi olma hedefi bulunan kimin yok ki her üst düzey yönetici, bu kitabı mutlaka okumalı."