Hizmet, Hizmet Pazarlaması, Türkiye'de Bireysel Emeklilik Sistemi ve Pazarlama Stratejileri Yrd. Doç. Dr. Sefer Gümüş, Mert Tütüncü  - Kitap

Hizmet, Hizmet Pazarlaması, Türkiye'de Bireysel Emeklilik Sistemi ve Pazarlama Stratejileri

1. Baskı, 
Ekim 2012
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
98
Barkod:
9789944157506
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Bu çalışma, hizmet pazarlaması stratejilerini belirlemek ve bu stratejilerin bireysel emeklilik sistemini pazarlayan şirketlerdeki uygulama yollarını ortaya çıkarmak için yapılmıştır.
Projede öncelikle; hizmet ve hizmet pazarlamasından, tanımından , temel kavramlarından, ortak özelliklerinden ve öneminden bahsedilmiştir. Daha sonra Türkiye'de ki bireysel emeklilik sistemi tanıtılmış, işleyişi, amacı, kapsamı, özellikleri ilgili kurumlar tanıtılmış, son bölümde ise, ilk iki bölümde anlatılanların ışığında emeklilik şirketlerindeki hizmet pazarlama stratejieri, o şirketlerdeki temel bileşenler, satış kanalları, bunların performansı, yönetim organizasyonu gibi konulara değinilmiştir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Hizmet, Hizmet Pazarlaması
.
Hizmetin Tanımı ve Kapsamı
.
Hizmet Pazarlaması
.
Hizmet Sektöründe Pazarlamanın Faydaları
.
Türkiye'de Bireysel Emeklilik Sisteminin Genel Özellikleri
.
Bireysel Emeklilik Sisteminin İşleyişi
.
Bireysel Emeklilik Sisteminde Denetim Mekanizmaları
.
Bireysel Emeklilik Sisteminde Devletin Rolü
.
Emeklilik Yatırım Fonları
.
Emeklilik Şirketlerinde Hizmet Pazarlama Stratejileri
.
Hizmet Üretimi
.
Pazarlama Stratejileri
.
Yönetim ve Organizasyon