Medya ve Siyaset Prof. Dr. Nurettin Güz, Dr. Çetin Murat Hazar, Doç. Dr. Birol Akgün, Zülfikar Damlapınar, Yrd. Doç. Dr. Caner Arabacı, Doç. Dr. Hamza Çakır, Doç. Dr.   - Kitap
2. Baskı, 
Haziran 2008
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x23
Sayfa:
270
Barkod:
9789758890552
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Kitabın Konu Başlıkları
.
Kamu Araştırmalarının Medyada Yayınlanmasının Etik İlkeleri
.
Ahlak Felsefesinin Temel İlkeleri Perspektifinden Türkiye’De Medya–Siyaset İlişkileri
.
Osmanlı Dönemi Basın – Siyaset İlişkilerinde Şantaj, Rüşvet ve Ödenekler
.
Basın Birliği
.
Türkiye 'deki İletişim Sisteminin Medya Siyaset İlişkilerine Yansımaları
.
Küreselleşme, Bilgi Toplumu ve E–Demokrasi
.
Medya ve Siyasete Güvenilirlik: Medya Siyasetinin Toplumsal Algılanmasına Bağlı Faktörler
.
Medya ve Siyaset İlişkilerinde Siyasal Reklam
.
Medya ve Siyasal Sistemin Kaos Yorumu