Turizm İşletmelerinde Elektronik Müşteri İlişkileri (E–MİY) Yrd. Doç. Dr. Evrim Çeltek  - Kitap

Turizm İşletmelerinde Elektronik Müşteri İlişkileri

(E–MİY)

1. Baskı, 
Ocak 2013
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
279
Barkod:
9786055216245
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
55,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bugüne kadar MİY ile ilgili yapılan birçok çalışmada bu konu farklı içerik ve kapsamlarda açıklanmış, müşteri ilişkilerinin ilkeleri fonksiyonları, aşamaları ve süreci detaylı olarak incelenmiştir. Bu çalışmada ise bunların ötesinde farklı bir bakış açısıyla elektronik ortamda yapılan müşteri ilişkileri ya da e-MİY kavramı üzerinde durulmuştur. Bu amaçla, geleneksel MİY ile yapılan açıklamalardan sonra son yıllarda turizm pazarlamasında önemli bir yere sahip olan elektronik ortamdaki müşteri ilişkileri ve bununla ilgili yönetim sistemlerinin tanıtımı, fonksiyonları ve uygulama süreçleri üzerinde durulmuştur.
Müşteri ilişkilerine farklı bir bakış açısı getirmeyi amaçlayan bu kitap, öncelikle konuyla ilgili öğrencilerin yararlanması amacıyla hazırlanmıştır. Yeni teknolojiler ışığında özellikle turizm işletmelerinde müşteri ilişkileri ile ilgili son uygulamaların anlatıldığı Turizm İşletmelerinde Elektronik Müşteri İlişkileri (E-MİY) isimli bu çalışmada, bu alandaki bilgi boşluğunun doldurulması da amaçlanmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Müşteri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY) Kavramı
.
Müşteri Odaklı Yönetime Geçişte Değişim Yönetimi
.
Elektronik Ortamda MİY (E–MİY)
.
Müşteri İlişkileri Yönetiminde (MİY) Veri Tabanı Oluşturma
.
Sosyal Medyada Müşteri İlişkileri Yönetimi
.
Müşteri İlişkilerinde Kişisel Kalite ve Eğitim
.
Müşteri Şikâyetleri Yönetimi
.
Mobil Ortamda Müşteri İlişkileri Yönetimi (Mobil MİY)
.
Müşteri Sadakati
.
Uygulama Örnekleri