Müşteri İlişkileri Yönetimi CMR Don Peppers, Martha Rogers  - Kitap

Müşteri İlişkileri Yönetimi

CMR

1. Baskı, 
Kasım 2013
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
15x23
Sayfa:
634
Barkod:
9786055090319
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
İlk baskısından 10 yıl sonra, birçok akademisyen, sektör lideri ve danışmanın katkı sağlayarak ciddi ölçüde güncellediği ve genişlettiği Müşteri İlişkileri Yönetimi, CRM devrimini analiz eden olağanüstü bir kaynak olmayı sürdürüyor.
Alanındaki en kapsamlı başucu kitabı olma özelliğini koruyan Müşteri İlişkileri Yönetimi haberleşmeden finansal hizmetlere, perakendeden ambalajlı mallara, ilaç endüstrisi ürünlerinden şirketler arası ticarete (B2B) hemen tüm farklı iş kategorilerinde müşteri merkezli bir yaklaşım benimsenmesine yönelik, gerçek iş dünyası sorunlarını ele alıyor.
Okurun müşteri stratejisinin özünü ve bunu 21. yüzyılda başarılı bir işletme yönetme görevine nasıl uygulayacağını anlamasına yardım etmeyi amaçlayan kitap, interaktif çağda müşteri ilişkileri yönetimini de kapsamlı bir şekilde ele alıyor.
“Bu müşteri için, bu zamanda en doğru iletişim ya da teklif nedir?” sorusunun yanıtını arayanlar, güven yaratıcı yeni yöntemleri okurken, sektörlerindeki en iyi müşterileri kazanma, tutma ve artırma kabiliyetlerini geliştirecekler.