Pazarlama İlkeleri Teori ve Yaklaşımlar Prof. Dr. H. Ferhat Ecer, Dr. Murat Canıtez  - Kitap

Pazarlama İlkeleri

Teori ve Yaklaşımlar

1. Baskı, 
Eylül 2004
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
340
Barkod:
9789758895366
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
"Pazarlama İlkeleri Teori ve Yaklaşımlar" adlı eserin yazılmasındaki temel amaç; bireylerin, işletmelerin, diğer kurum ve kuruluşlar ile ulusal ekonominin pazarlama felsefesi çerçevesinde hareket etmelerini sağlamaktır. Ayrıca Ulu Önder Atatürk'ün işaret etmiş olduğu muasır medeniyet seviyesinin üstüne çıkacak, ekonomik ve sosyal açıdan varlıklı bir ülkenin ve toplumun yaratılmasında da, "Pazarlama İlkeleri Teori ve Yaklaşımlar" adlı eserin, önemli katkılar yapacağına dair inanç tamdır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Pazarlama Kavramı ve Pazarlamaya Yaklaşımlar
.
Pazarlamanın Çevresi ve Stratejik Pazarlama Planlaması
.
Pazarlama Bilgi Sistemi, Pazar Ölçümü ve Pazarlama Araştırması
.
Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçim Süreci ve Stratejileri
.
Stratejik Mal Kararları ve Politikaları
.
Stratejik Fiyat Kararları ve Politikaları
.
Dağıtım Kanalları ve Fiziksel Dağıtım
.
Tutundurma Kararları ve Politikaları