Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi Araştır – Planla – Uygula – Değerlendir Prof. Dr. Aylin Göztaş, Prof. Dr. Füsun Topsümer  - Kitap

Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi

Araştır – Planla – Uygula – Değerlendir

1. Baskı, 
Temmuz 2012
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
544
Barkod:
9789750220135
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Kitabın Fiyatı:
405,00
İndirimli (%51):
199,00
Stoktan hemen gönderilir.
Kitabın Açıklaması
Değişen dünyanın değişen koşullarına göre hedef kitlenizi, pazarınızı tanımak, onu analiz etmek, isteklerine göre işletmenizde ya da kurumunuzda gerekli değişiklikleri yapmak sizin de amaçlarınız arasında yer alıyorsa elinizde tuttuğunuz kitap size yol gösterici olacaktır.
Her biri, konusunda bilimsel çalışmalara, deneyimlere sahip akademisyenler tarafından kaleme alınan kitapta “halkla ilişkiler” konusunda yapılan araştırmalar, planlamalar, yöntemler, analizler ele alınmış; konularla ilgili uygulamaların ve çözümlerin neler olabileceği hakkında bilgiler verilmiştir.
Halkla ilişkiler disiplininden hareketle güncel bakış açılarını, yeni teknolojik ortamların kullanımını ve bunların etkilerini geleneksel yöntemlerle sentezleyen kitap, iletişim öğrencilerine olduğu kadar konuyla ilgilenen kişi ve kurumlara da hitap etmektedir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Araştırmaya Yönelik Temel Argümanlar ve Etik Kaygılar
.
Nicel Araştırma
.
Nitel Araştırma
.
Halkla İlişkilerde Araştırma Uygulamaları ve Elektronik Araştırmalar
.
Durum ve Örgüt Analizi
.
Pazar Analizi
.
Hedef Kitle Analizi
.
Stratejik Amaçlar, Hedefler ve Konumlandırma
.
Eylemler ve Tepki Stratejileri
.
Stratejik Planlama
.
Kişilerarası İletişim
.
Geleneksel Medya, Halkla İlişkiler ve Duyurum
.
Halkla İlişkilerde Geleneksel Medyanın Kullanımı
.
Halkla İlişkilerde Yeni Medyanın Kullanımı
.
Ölçme ve Değerlendirme
.
Halkla İlişkilerde Kullanılan Ölçümleme Modelleri
Kitabın İçindekileri
Birinci Bölüm: ARAŞTIRMAYA YÖNELİK TEMEL ARGÜMANLAR VE ETİK KAYGILAR 
9
Doç. Dr. E. Pelin BAYTEKİN
İkinci Bölüm: NİCEL ARAŞTIRMA 
31
Yrd. Doç. Dr. H. Aydan SİLKÜ
Üçüncü Bölüm: NİTEL ARAŞTIRMA 
69
Araş. Gör. Dr. Aslı ELGÜN
Dördüncü Bölüm: HALKLA İLİŞKİLERDE ARAŞTIRMA UYGULAMALARI VE YENİ MEDYA ARAŞTIRMA PRATİKLERİ 
109
Araş. Gör. Dr. Ebru GÜZELOĞLU
Beşinci Bölüm: DURUM VE ÖRGÜT ANALİZİ 
143
Araş. Gör. Deniz MADEN
Altıncı Bölüm: PAZAR ANALİZİ 
181
Doç. Dr. E. Pelin BAYTEKİN
Yedinci Bölüm: HALKLA İLİŞKİLERDE HEDEF KİTLE 
195
Araş. Gör. Dr. Mine YENİÇERİ ALEMDAR
Sekizinci Bölüm: STRATEJİK AMAÇLAR, HEDEFLER VE KONUMLANDIRMA 
227
Araş. Gör. Dr. Nahit Erdem KÖKER
Dokuzuncu Bölüm: HALKLA İLİŞKİLERDE EYLEMLER VE TEPKİ STRATEJİLERİ 
257
Araş. Gör. Dr. Ebru GÜZELOĞLU
Onuncu Bölüm: STRATEJİK PLANLAMA 
285
Araş. Gör. Dr. Nahit Erdem KÖKER
Onbirinci Bölüm: KİŞİLERARASI İLETİŞİM 
311
Araş. Gör. Deniz MADEN
Onikinci Bölüm: GELENEKSEL MEDYA, HALKLA İLİŞKİLER VE DUYURUM 
333
Yrd. Doç. Dr. Özgür KÖSEOĞLU
Onüçüncü Bölüm: HALKLA İLİŞKİLERDE GELENEKSEL MEDYANIN KULLANIMI 
351
Yrd. Doç. Dr. Özgür KÖSEOĞLU
Ondördüncü Bölüm: HALKLA İLİŞKİLERDE YENİ MEDYANIN KULLANIMI 
421
Yrd. Doç. Dr. Özgür KÖSEOĞLU
Onbeşinci Bölüm: ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME 
483
Araş. Gör.Dr.Eylin BABACAN
Onaltıncı Bölüm: HALKLA İLİŞKİLERDE KULLANILAN ÖLÇÜMLEME MODELLERİ 
521