Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   
Satışta ve Pazarlamada
Müşteri İlişkileri Yönetimi CRM
Temmuz 2015 / 9. Baskı / 232 Syf.
Fiyatı: 27.00 TL
4 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Şirketler, müşterileri var oldukça ticaret yapabilirler. Günümüzün rekabetçi iş ortamında ekonomik pek çok parametrenin yanı sıra müşteriyle ilişkilerine önem veren şirketler, stratejik hedeflerine ulaşabilir.

Bu kitapta, şirket yönetim ve kültürünün bir parçası olması gereken müşteri ilişkileri yönetimi, kurumlarıyla ve uygulamaya yönelik bir yaklaşımla ele alınmıştır.

Müşteri ilişkilerinin sürekli yenilenen satış ve pazarlama yönetimindeki yeri, etkili iletişimle müşteriyi kazanma ve müşteri sadakati oluşturma, şirketin müşteriyle kurduğu ilişkilerin ölçülmesi ve bu ilişkilere dayalı örgütsel kültür ve değişim, çalışmada irdelenen belli başlı konular arasındadır.

Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, müşteri için üreten, müşteriyi gözeten, kısaca müşteriyle ilgilenen herkes için bir rehber niteliğindedir...

Barkod: 9786051032795
Yayın Tarihi: Temmuz 2015
Baskı Sayısı:  9
Ebat: 13x19
Sayfa Sayısı: 232
Yayınevi: Aura Yayınevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Yavuz Demirel
Şubat 2017
27.50 TL
Sepete Ekle
Cengiz Mesut Bükeç
Ocak 2020
38.00 TL
Sepete Ekle
Melik Kamışlı
Ocak 2020
59.50 TL
Sepete Ekle
M. Fatih Güner
Aralık 2019
29.50 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020