Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Kurumsal İletişim ve Profesyonel Markalar
Ekim 2015 / 2. Baskı / 268 Syf.
Fiyatı: 35.00 TL
4 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Etkili kurumsal iletişim uygulamaları firmaların daha hızlı, daha esnek ve daha rekabetçi olmalarını sağlar. Günümüzün pek çok şirketi merkezileşmiş otorite ve işlevsel uzmanlaşma kap-samında iletişim stratejilerini yeniden düzenliyorlar. Kurumsal iletişim bir yönetim fonksiyonu ya da disiplinidir. Halkla ilişkiler, sadece organizasyon, etkinlik yönetimi ve basınla ilişkiler olarak algılanmamalıdır. Dolayısıyla her kurumun kurumsal iletişimi uygulama biçimi, kullandığı araçlar ve uygulayıcıların rol ve stratejileri farklılaşır ancak yine de uygulama planında bulunan ana yollar aynı kalır. Günümüz koşullarında bir firmanın ayakta kalabilmesi, onu taşıyan sacayaklarının ne olduğunu, onların iletişim stratejileri içindeki işlevlerini ve birbirleriyle ilişkilerinin nasıl gerçekleştiğini tam olarak bilmelerini gerektirir.


Günümüzde Türkiye de küresel sistem içinde yer almış, yerli ya da çok uluslu firmalarıyla pazarda çeşitli sektörlerde varlık gösteriyor. Bunun için her kurum kendine özgü çeşitli iletişim stratejilerinden yararlanıyor. Sorun şu ki, kurumların kurumsal iletişim örgütlenmesi farklı biçimlerde algılanıyor ve uygulanıyor. Buna göre, firmalar kurumsal iletişimin neyi ifade ettiği, nasıl algılandığı ve kapsamına hangi öğelerin girdiği konularında ayrılıyorlar. Bu durum kurumların farklı iletişim sistemlerine sahip olmalarından kaynaklanıyor. Kurumların benimsedikleri ve sahip oldukları kültürel yapı, toplumsal rol ya da roller, kullandıkları stratejileri ve kurumsal iletişim kavramını ele alış biçimlerini etkilemektedir. Kurumsal iletişim bu anlamda kurum kimliğinin iletişime geçirilmesidir. Bu süreç ise bizi kurumsal imaja götürür. Bu çalışmanın amacı, kurumsal iletişim yönetimini ve bu yönetimin kapsadığı iletişim çalışmalarını, kurumsal kimlik, kültür ve strateji bağlamında ortaya koymaktır. Ayrıca hem kamu sektörünün hem de özel sektörün gerçekleştirdiği profesyonel kurumsal iletişim çalışmalarına ilişkin uygulamaları paylaşmaktır.

Barkod: 9786055500924
Yayın Tarihi: Ekim 2015
Baskı Sayısı:  2
Ebat: 13x20
Sayfa Sayısı: 268
Yayınevi: Derin Yayınları
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Taner Acuner ...
Nisan 2020
46.00 TL
Sepete Ekle
Serpil Altınırmak ...
Nisan 2020
22.00 TL
Sepete Ekle
Salih Güney
Mart 2020
37.00 TL
Sepete Ekle
Osman Yılmaz ...
Mart 2020
27.50 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020

 


×
Değerli Okuyucularımız,
Ülkemizde hızla yayılan Covid-19 salgını nedeniyle İstanbul Çağlayan, Kartal ve BAM Adliyesi Şubelerimizin faaliyetleri 23 Mart 2020 tarihinden itibaren geçici olarak durdurulmuştur.
Kitap ihtiyacınızı karşılayabilmek için;
İstanbul Şişli Şubesi:
Pazartesi, Salı, Perşembe, Cuma 09:00-17:00
Strazburg Caddesi Şubesi:
Salı, Perşembe 9:00 – 17:00
arasında hizmet vermeye devam edecektir.
Ayrıca web sitemizden vereceğiniz siparişleriniz aksamadan gönderilmeye devam edecektir.
Bu sıkıntılı süreci kısa sürede atlatmasını ve hastalığa yakalanan herkesin bir an önce sağlığına kavuşmasını diliyoruz.