Reklam Yönetimi Prof. Dr. Nurhan Babür Tosun, Prof. Dr. Nazlım Tüzel Uraltaş  - Kitap
1. Baskı, 
Temmuz 2018
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
19x24
Sayfa:
790
Barkod:
9786052421895
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
239,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Reklam alanı üzerine kapsamlı bir eser niteliği taşıyan bu kitapta; bütünleşik pazarlama iletişimi ve reklam, stratejik reklam kampanya planlaması, reklamda yaratıcılık, reklam sektöründe taraflar, tüketici davranışları ve reklam, reklam ve ikna, reklam ve toplum, reklam ortamları, medya planlama, reklam araştırmaları, reklam ve markalama, siyasal reklamcılık konuları ayrıntılı bir şekilde incelenmiş.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Reklam
.
Stratejik Reklam Kampanya Planlaması
.
Reklamda Yaratıcılık
.
Reklam Sektöründe Taraflar
.
Tüketici Davranışları ve Reklam
.
Reklam ve İkna
.
Reklam ve Toplum
.
Reklam Ortamları
.
Medya Planlama
.
Reklam Araştırmaları
.
Reklam ve Markalama
.
Siyasal Reklamcılık
Kitapla İlgili Kategoriler