Teknolojik Ürün ve Hizmet Pazarlaması Doç. Dr. Erkan Özdemir  - Kitap

Teknolojik Ürün ve Hizmet Pazarlaması

2. Baskı, 
Kasım 2016
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
370
Barkod:
9786053274193
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Bu çalışmada sırasıyla teknoloji pazarlamasıyla ilgili temel kavramlar; teknolojik ürün ve hizmet tüketicilerinin satın alma davranışları; teknolojik ürün ve hizmet sektörlerinde rekabet yönetimi; teknolojik ürün ve hizmetler için pazar bölümlendirme, hedef pazar seçimi ve konumlandırma; teknolojik yeni ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi, ticarileştirilmesi ve pazarlama organizasyonu; teknolojik ürün ve hizmetlerin yönetimi; teknolojik ürün ve hizmetlerin fiyatlaması; teknolojik ürün ve hizmetlerin dağıtımı; teknolojik ürün ve hizmetlerin tutundurulması; teknolojik ürün ve hizmetlerin pazarlama planlamasının hazırlanması ve yazılmasına ilişkin konular bölümler halinde ayrıntılı olarak ele alınmıştır.
Çalışma, teknolojik ürün ve hizmet pazarlamasına ilişkin genel bir değerlendirmenin yapıldığı sonuç bölümüyle tamamlanmıştır.
(Girişten)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Teknoloji Pazarlaması İle İlgili Temel Kavramlar
.
Teknolojik Ürün ve Hizmet Tüketicileri ve Satın Alma Davranışları
.
Teknolojik Ürün ve Hizmet Sektörlerinde Rekabet
.
Teknolojik Ürün ve Hizmetler İçin Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma
.
Teknolojik Yeni Ürün ve Hizmetlerin Geliştirilmesi, Ticarileştirilmesi ve Pazarlama Organizasyonu
.
Teknolojik Ürün ve Hizmetlerin Yönetimi
.
Teknolojik Ürün ve Hizmetlerin Fiyatlaması
.
Teknolojik Ürün ve Hizmetlerin Dağıtımı
.
Teknolojik Ürün ve Hizmetlerin Tutundurma Programı
.
Teknoloji İşletmeleri İçin Pazarlama Planının Hazırlanması ve Yazımı