Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   
Halkla İlişkiler
Mart 2019 / 5. Baskı / 242 Syf.
Fiyatı: 20.00 TL
3 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Halkla ilişkiler çalışmalarıyla; kişi ve kuruluşlar, ülkeler kendileri hakkında olumlu imajın gelişmesini sağlamakta, insanları bilinçaltına yerleşmeye çalışmaktadırlar. Bir siyasi partinin lideri için veya bir firmanın ürünlerinin pazarlanmasında halka, hedef kitlelere ulaşmak çok önemlidir.

Bunun bir yolu, halkla ilişkiler faaliyetlerinden ve tekniklerinden yararlanmaktır. İnsanın olduğu, insan ilişkilerinin yaşandığı her alanda ve her yerde halkla ilişkiler çalışmalarından yararlanmak hem bir gereklilik hem de bir zorunluluk haline gelmiştir günümüzde. Ürünlerin, markaların, kurum ve kuruluşların, kişilerin ve ülkelerin tanıtılması ve pazarlanmasında halkla ilişkiler önemli roller üstlenebilmektedir.

Konu Başlıkları
Halkla İlişkiler Kavramı, Tarihçesi ve İlişkili Olduğu Alanlar
Halkla İlişkilerin Amaçları ve Temel İlkeler
Halkla İlişkilerde Faydanılan Yöntem ve Araçlar
Kriz Dönemlerinde Halkla İlişkiler
Örnek Halkla İlişkiler Uygulamaları
Barkod: 9789758969777
Yayın Tarihi: Mart 2019
Baskı Sayısı:  5
Ebat: 14x21
Sayfa Sayısı: 242
Yayınevi: Detay Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Nesrin Canpolat
Kasım 2012
41.50 TL
İndirimli: 29.90 TL (%27)
Sepete Ekle
Necati Yalçın
Nisan 2011
11.00 TL
Sepete Ekle
Pınar Eraslan Yayınoğlu
Ocak 2007
40.00 TL
Sepete Ekle
Pınar Eraslan Yayınoğlu
Ocak 2005
40.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019