İnternet ve Sosyal Medya Araştırmaları El Kitabı Ray Poynter  - Kitap

İnternet ve Sosyal Medya Araştırmaları El Kitabı

1. Baskı, 
Ocak 2012
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
15x23
Sayfa:
552
Barkod:
9786054538133
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
İnternet, “pazar araştırmaları” için bir “ilham perisi” olmaya devam ediyor. Online dünya bugün kullanılan en gözde yöntemlere ev sahipliği yapıyor ve online araştırma piyasası şu anda milyar dolarlarla ifade edilen bir değere ulaşmış durumda.
Geleneksel pazar araştırması becerileri hızla artıp genişliyor. İşte, elinizdeki kitap bu yeni medyayı ideal düzeyde kullanma ustalığına erişebilmek için araştırmacılara gereken beceri ve yaklaşımlar üzerinde duruyor.
• Projeleri için internet ve sosyal medya hakkındaki bilgilerini çoğaltmak ve onlardan daha fazla yararlanmak isteyen pazar araştırmacıları
• Kişisel deneyimlerini, en iyi uygulama alternatifiyle kıyaslamak isteyen online ve sosyal medya araştırma alanı uzmanları
• Neler elde edilebileceğini ve mevcut pazar araştırma yöntemlerinin sınırlarını daha iyi kavramak isteyen pazar araştırması müşterileri
İnternet ve sosyal medya alanında en iyi uygulama rehberi arayanlara bütünlüklü tek bir kaynak sunan bu kitapta, ihtiyacınız olan altyapıyı, bilgiyi ve yeni fırsatları kullanma tavsiyelerini bulacaksınız.