Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Halkla İlişkiler'den Stratejik Halkla İlişkiler'e
Nisan 2020 / 2. Baskı / 202 Syf.
Fiyatı: 22.00 TL
4 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Bu kitap; halkla ilişkiler için öngörülen ve bir sirk organizatörü olan P. T. Barnum'un uygulamaları ile halkla ilişkilerin nasıl ortaya çıktığına odaklanan iletişim uygulamalarının yönetiminden halkla ilişkilerin gerçekte ne olduğuna odaklanan sosyal (enterprise) strateji düzeyindeki stratejik iletişim yönetimi işlevine dönüşümü anlatır.

Halkla ilişkilere bu perspektiften bir bakış halkla ilişkilerin algılanışına salt halkla ilişkiler pratisyeninin (halkla ilişkiler eğitimi almamış ve yaptığı her işin medya görünürlüğüne odaklanan) oynadığı rol üzerinden değil aynı zamanda halkla ilişkileri ortaya çıkaran, şekillendiren birbirine bağlı birçok etken üzerinden açıklayan bir paradigmayı yansıtır.

Konu Başlıkları
Değişen İş ve Halkla İlişiler Paradigmaları
Sosyal (Enterprise) Düzey Bir Stratejinin Gerekçeleri ve Halkla İlişkilerin Stratejik Halkla İlişkilere Dönüşümü
Örgüt Ortam İlişkisi Bağlamında Stratejik Halkla İlişkiler
Stratejik Halkla İlişkilerin İtici Gücü: Eylemcilik
Özerklik Perspektifinden Stratejik Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler Stratejist Rolü
Stratejik Halkla İlişkiler: Paydaşlar Kamular ve Konuların Yönetimi
Barkod: 9786051330877
Yayın Tarihi: Nisan 2020
Baskı Sayısı:  2
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 202
Yayınevi: Nobel Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Bahadır Ergün
Mayıs 2020
15.00 TL
Sepete Ekle
Taner Acuner ...
Nisan 2020
46.00 TL
Sepete Ekle
Serpil Altınırmak ...
Nisan 2020
22.00 TL
Sepete Ekle
Pınar Çömez ...
Mart 2020
35.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020