Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   
Endüstriyel Pazarlama Rekabetsel Yaklaşım
Ekim 2014 / 1. Baskı / 512 Syf.

Baskısı tükenmiştir.
 
   

Pazarlama sistemindeki en önemli olgulardan biri de endüstriyel pazarlama olgusudur. Nihai tüketiciler dışında kalan alıcıları ve kişisel veya ailevi ihtiyaçlar dışında kalan gereksinimleri karşılamak amacıyla gerçekleştirilen satın almaları kapsayan endüstriyel pazarlama; bu pazarlardaki alıcı–satıcı ilişkisi yapısının, endüstriyel talebin özelliklerinin ve endüstriyel ürün ve hizmetler ile satın alma birimlerinin ve süreçlerinin tüketim pazarlarından farklı olmasından dolayı kendine özgü prensiplere sahiptir.

Bu çalışmada, endüstriyel pazarlama konusunu tüm detaylarıyla ele almakta ve rekabetsel yaklaşımlarla endüstriyel pazarlama ilkelerini harmanlamaktadır. Endüstriyel pazarlama karması unsurlarının yanı sıra; stratejik pazarlama yönetimine ilişkin kavramlar ve rekabet konuları endüstriyel pazarlar açısından ele alınmış ve örneklerle zenginleştirilerek keyifle okunabilir hale getirilmiştir.

Çalışmada sadece endüstriyel pazarlamaya ilişkin temel kavramları incelemekle kalmayıp, “Endüstriyel Pazarlamada İlişki Yönetimi”, “Endüstriyel Pazarlamada Rekabet Analizi ve Rekabet Avantajı Oluşturma” gibi ilişkisel ve rekabetsel bir yaklaşımla, hem pazarlama akademisyenlerine hem de pazarlama uygulayıcılarına bir yol haritası oluşturmaktadır.

Konu Başlıkları
Endüstriyel Pazarlar ve Özellikleri
Endüstriyel Pazarlamada İlişki Yönetimi
Endüstriyel Pazarlamada Satın Alma İşlemi
Endüstriyel Pazarlama Yaklaşımıyla Örgütsel Satın Alma Davranışı
Endüstriyel Pazarlamada Bölümlendirme Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma
Endüstriyel Pazarlamada Ürün Kararları
Endüstriyel Pazarlamada Yeni Ürün Geliştirme Kararları
Endüstriyel Pazarlamada Fiyatlama Kararları
Endüstriyel Pazarlamada Dağıtım Kanalı Kararları ve Lojistik Yönetimi
Endüstriyel Pazarlamada Tutundurma Kararları
Endüstriyel Pazarlamada Rekabet Analizi ve Rekabet Avantajı Oluşturma
Barkod: 9786053776963
Yayın Tarihi: Ekim 2014
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 512
Yayınevi: Beta Basım Yayın
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Ganite Kurt ...
Ekim 2019
25.00 TL
Sepete Ekle
Ali Çam ...
Ekim 2019
17.50 TL
Sepete Ekle
Mediha Mine Çelikkol ...
Ekim 2019
22.00 TL
Sepete Ekle
Harun Yıldız ...
Ekim 2019
37.50 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019