Şekiller ve Tablolar Listesi
17
Hızlı ve Sorunsuz Kod Yazmak
30
Maxscript Listener Kullanmak
34
Maxscript Editor Kullanmak
41
Maxscript Debugger Kullanmak
44
MacroRecorder ile Çalışmak
48
BÖLÜM 3Değişken Tanımlamak
Local ve Global Değişken Tanımlamak
58
Dizi Değişkenler Tanımlamak
59
BÖLÜM 4Blok Kontrol Deyimleri
While – Do Döngü Bloğu
77
WHERE ve COLLECT Deyimleri
79
BÖLÜM 5Fonksiyon ve Sınıf Tanımlamak
BÖLÜM 6Matematiksel Fonksiyonlar
BÖLÜM 8Shape Sınıfı ile Çalışmak
Editable Spline İle Çalışmak
149
BÖLÜM 9Işıklar ve Kameralar
Target Spot ve Free Spot Işıklar
162
Target Directional ve Free Directional Işıklar
164
BÖLÜM 10GENEL PARAMETRELER ve KOMUTLAR
MOVE, ROTATE ve SCALE Komutları
170
WIRECOLOR Parametresi
175
COPY, REFERANCE ve INSTANCE Komutları
178
Seçim işlemleri ve ISSELECTED Parametresi
181
HIDE ve FREEZE Komutları
185
CLASSOF ve SUPERCLASSOF Komutları
187
DIRECTION Parametresi
187
BÖLÜM 11MODIFIER KULLANMAK
BÖLÜM 12Kaplama Oluşturmak ve Atamak
BÖLÜM 13MESH ve POLY DÜZENLEME
Controller ve Animasyon Keyleri
244
BÖLÜM 15RENDER PARAMETRELERİ
Görüş Açısını Değiştirmek
256
BÖLÜM 16VISUAL MAXSCRIPT EDITOR
Visual Maxscript Componentleri
265
BÖLÜM 173DS MAX ARAÇLARI GELİŞTİRMEK
Sürükle Bırak Yöntemiyle Araç Oluşturmak
282
Araçları Menülere Atamak
284
Utılıty Uygulamaları Geliştirmek
289
Eklenti (Plugın) Oluşturmak
290
BÖLÜM 18ÖRNEK UYGULAMALAR
Çizgileri Takip Etmek ve Çizgi Koordinatları
293
Nesne Pozisyonu ve Yönü
297
Atış Simulasyonu Tasarlamak
300
Nesneler Arası Hiyerarşi ve Link İşlemleri
303
MAX Komutlarını Kullanmak
308
İletişim Kutularını Kullanmak
311
Maxscript ile Dosya İşlemleri Yapmak
313