Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi
Haziran 2012 / 1. Baskı / 91 Syf.
Fiyatı: 22.00 TL
4 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Bir restorana, bir müşterinin iki defa gelmesi, iki müşterinin bir defa gelmesinden daha büyük sonuç verir. Bir müşterinin ikinci kez restoranınızı tercih etmesi, sizden memnun kaldığını gösterebilir, size bağlılık oluşturmaya başladığını gösterebilir. Bu yüzden; üçüncü, dördüncü, … kez de gelme ihtimali, restoranınızı sadece bir kez ziyaret etmiş olan müşteriden fazladır.

Memnun müşteri, sadık müşteri; değerli müşteridir, kendisinde değer yaratılmış müşteridir. Bu değerin yaratılması, markanızla yaşanmışlığa, yani deneyime bağlıdır.

Düz mantıkla para hesabı yaptığınızda bir müşteri iki kez de gelse; iki müşteri bir kez de gelse aynı kapıya çıkar. Bu, günü kurtarma bakış açısıdır. Ancak, müşterinizin yaşadığı deneyimler, memnuniyet ve sadakat düzeyi, o müşteriyle uzun vadedeki ilişkinizi belirler. Dolayısıyla müşteri deneyimleri ve memnuniyeti; yaratılması, takip edilmesi ve geliştirilmesi gereken süreçlerden oluşur. Bu süreçler de stratejik olarak yönetilmelidir. Kitapta incelenen konuların teoriden ziyade uygulamaya dönük olmasına özen gösterilmiş, bu konu hakkında bilgi sahip olmak isteyen okurlara yarar sağlaması amaçlanmıştır.

Barkod: 9789944157407
Yayın Tarihi: Haziran 2012
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 13x19
Sayfa Sayısı: 91
Yayınevi: Hiperlink Yayınları
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Mehmet Seyhan
Haziran 2020
20.00 TL
Sepete Ekle
Mustafa Özgenel
Haziran 2020
20.00 TL
Sepete Ekle
B. Aykut Arıkan
Haziran 2020
30.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020