Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Dijital Halkla İlişkiler
ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi
Aralık 2017 / 1. Baskı / 413 Syf.
Fiyatı: 37.50 TL
4 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Günümüzde dijital halkla ilişkiler, kurumsal bir gereklilik haline gelmektedir. Kurumlar dijital halkla ilişkiler aracığıyla internette bir iz bırakarak, hedef kitlelerin kurum hakkında bilgi sahibi olmasını sağlayabilmektedirler.

Dijital dünyada, teknoloji ve bilgi temelli dinamik dijital iletişim platformlarının öneminin anlatıldığı bu kitapta, yatırım getirisi (ROI) açısından değerlendirildiğinde dijital halkla ilişkilerin; müşteri sadakati, bilinirlik, farkındalık, kurumsal imaj ve online kurumsal itibar yönetimi gibi alanlarda kuruma dolaylı kâr sağlayan önemli bir yönetim stratejisi haline geldiği, örnekler ve araştırma doğrultusunda tartışılmış.

(Tanıtım Bülteninden)

Barkod: 9789752475342
Yayın Tarihi: Aralık 2017
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 13x19
Sayfa Sayısı: 413
Yayınevi: Eğitim Yayınevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Taner Acuner ...
Nisan 2020
46.00 TL
Sepete Ekle
Serpil Altınırmak ...
Nisan 2020
22.00 TL
Sepete Ekle
Çiğdem Karakaya Şatır
Nisan 2020
22.00 TL
Sepete Ekle
İrfan Suer
Mart 2020
38.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020