Vaka Analizleri ile Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları Aysun Kahraman, Esra Güven  - Kitap

Vaka Analizleri ile Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları

Aysun Kahraman, (Editör)Esra Güven (Editör)

1. Baskı, 
Eylül 2019
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
404
Barkod:
9786057805713
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Fiyatı:
200,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Teknoloji ve çevresel koşullarda büyük değişimlerin yaşandığı günümüz dünyasında her geçen gün akademik literatüre yeni konu ve kavramlar dahil olmaktadır. Yeni kavramların hayatımıza da girmesiyle birlikte yeni pazarlama yaklaşımları ortaya çıkmaktadır. Bu yeniliklerden haberdar olmak isteyen akademisyenler ve uygulayıcılar için yeni yaklaşımların bir araya toplandığı ve detaylandırıldığı bir çalışma önemli ihtiyaç haline gelmiştir.
Daha önce birlikte ele alınmamış birçok yaklaşımı bir araya getiren ve güncel bilgiler sunan bu eser ciddi bir emek harcanarak ortaya çıkmış. Bölümlerin içindeki kısa örneklerin ve bölümlerin sonunda yer alan vaka analizlerinin iş dünyasında pazarlama yaklaşımlarının nasıl uygulandığına yönelik bilgi vermesi açısından da son derece yararlı.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Müşteri Değeri Kavramı ve Değer Temelli Pazarlama Yaklaşımları
.
Deneyimsel Pazarlama
.
Hizmet Baskın Mantık
.
Nöropazarlama
.
Çok Katmanlı Pazarlama (Ağ Pazarlama)
.
Pazarlama 4.0. ve Değişen Tüketici
.
Tüketici Sinizmi
.
Niş Pazarlama
.
Sürdürülebilir Pazarlama
.
Dijital Pazarlama
.
Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlama (E–Wom)
.
Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
.
Oyun Temelli Reklam
.
Doğal Reklamcılık
.
Sosyal Medya Pazarlaması
.
Sosyal Medyanın Pazarlama İletişimine Etkisi
.
Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi
.
Müşteri Şikayetleri Yönetimi
.
İçerik Pazarlaması
.
Pazarlamada Veri Madenciliği
.
Bütüncül Kanal Stratejisi