Uluslararası Tanıtımda Medya ve Türkiye Mehmet Özdemir  - Kitap

Uluslararası Tanıtımda Medya ve Türkiye

Mehmet Özdemir (Editör)

1. Baskı, 
Ekim 2016
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
313
Barkod:
9786059666688
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
155,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Dünyanın hızla değişmesi ve gelişmesiyle birlikte uluslararası iletişimin önemi her geçen gün artmaktadır. Uluslararası ilişkiler ve Uluslararası iletişim faaliyetleri ülkelerin uluslararası alanda tanıtımı için oldukça önemlidir. Ülkelerin uluslararası alanda tanıtımında en etkili olan araçlar kitle iletişim araçları ve diğer faktörlerdir. Bu çalışmada da ülkelerin uluslararası alanda tanıtım faaliyetlerini yerine getirirken özellikle kitle iletişim araçlarını nasıl kullandıkları ve nasıl kullanmaları gerektiği konusu tartışılmaktadır.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Kamusal Alanda Bilim Gazeteciliğinin Rolü
.
Türkiye'nin Uluslararası Tanıtımda Kitle İletişim Araçlarının Rolü 'TRT Örneği'
.
21. Yüzyılda Türk Dizilerinin Türkiye'nin Tanıtımına Etkileri
.
Türk Kültürünün Tanıtımında Radyonun Yeri
.
Türkiye'de Dijital Oyun Sektörü ve Dijital Oyunlarda Türk Algısı
.
Uluslararası Spor Organizasyonları ve Tanıtıma Etkisi
.
Türkiye: İnsanlığın Coğrafyası, İnançların Gökkuşağı
.
İnanç Turizmi ve Türkiye'nin Tanıtımına Katkısı
.
Türkiye'nin Tanıtımında Geleneksel Sanatlarımızın Rolü
.
İstanbul'un Tarihi ve Mimari Geleneği
.
Dış Yardımlar Bağlamında Türkiye–Sahra Altı Afrika Ekonomik ve Siyasi İlişkiler
.
Latin Amerika Ülkelerinde Türkiye Algısı