Halkla İlişkiler Faaliyetleri Bağlamında Kurumsal İtibar ve Etik Değerlerin Rolü  Selmani Sadık Sayılganoğlu  - Kitap
Halkla İlişkiler Faaliyetleri Bağlamında

Kurumsal İtibar ve Etik Değerlerin Rolü

1. Baskı, 
Şubat 2023
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
225
Barkod:
9786256952522
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
140,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu çalışma, halkla ilişkiler faaliyetlerinin kurumsal itibara etkisini ele alarak bu etki üzerinde etik değerlerin rolünün bütüncül bir yaklaşımla incelenmesine yönelik yarı yapılandırılmış derinlemesine görüşme tekniğinin kullanıldığı nitel durum çalışmasıdır. Çalışmada, yapılan pilot uygulamaların sonuçları ve uzman görüşleri de dikkate alınarak kurum içi ve kurum dışı olmak üzere iki ayrı görüşme formu oluşturulmuştur. Görüşme formunda yer alan sorular ilgili katılımcılara yöneltilerek konuya ilişkin görüş ve düşüncelerinin neler olduğu, sorulara verdikleri cevaplar çerçevesinde incelenmiştir.
Çalışmanın genel olarak literatüre sağlayacağı katkıların yanı sıra, kurumsal yapı içerisinde yer alan halkla ilişkiler uygulayıcılarının da faydalanabileceği düşünülen önemli bulgular içerdiği görülmektedir. Çalışma kapsamında elde edilen verilerin incelenmesi ve analizinden ulaşılan bulguların, araştırma sonucunun ve bu bulgular ışığında araştırmacı tarafından yapılan öneriler sadece literatür açısından değil, aynı zamanda halkla ilişkiler uygulayıcılarının kurumsal itibara olumlu etki etmek için yürütülen faaliyetlerde etik değerleri anlama ve uygulama biçimlerinin nasıl şekillenmesi gerektiği, bunu sağlayacak nitelik ve yaklaşımların neler olduğu konusunda aydınlatıcı olacağı beklenmektedir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Etiğin Kavramsal Çerçevesi
.
Halkla İlişkiler, Etik Ve Kurumsal İtibar
.
Yerel Yönetimler ve Halkla İlişkiler Faaliyetleri
.
Yerel Yönetimlerde Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Kurumsal İtibara Sağladığı Katkı Bağlamında Etik Değerlerin Rolü Üzerine Bir Araştırma: "İstanbul Büyükşehir Belediyesi Örneği"
Kitabın İçindekileri
I. GİRİŞ 
II. ETİĞİN KAVRAMSAL ÇERÇEVESİ 
A.Etik Kavramının Tanımı, Amacı ve Önemi 
B. Etiğe İlişkin Temel Kavramlar 
C. Etik Teorileri ve Etik Yaklaşımları 
D. Etik Sistemleri 
E. Etiğin Türleri ve Etik İklim 
III. HALKLA İLİŞKİLER, ETİK VE KURUMSAL İTİBAR 
A. Halkla ilişkiler Kavramı, Önemi ve Amaçları 
B. Halkla İlişkilerin Tarihsel Gelişimi 
C. Halkla İlişkilerin Aşamaları 
D. Halkla İlişkiler ve Teorik Yaklaşımlar 
E. Halkla İlişkiler, Kurumsal İtibar ve Etik İlişkisi 
IV. YEREL YÖNETİMLER VE HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİ 
A. Yerel Yönetimler Kavramı 
B. Yerel Yönetimler Kavramı Bağlamında Belediyeler 
C. Belediyelerin Görev, Yetki ve Sorumlulukları 
D. Belediyelerde Halkla İlişkiler Uygulamaları 
E. Belediyelerde Kurumsal İtibar Çalışmaları 
F. Belediyelerde Etik Mevzuatı 
V. YEREL YÖNETİMLERDE HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİNİN KURUMSAL İTİBARA SAĞLADIĞI KATKI BAĞLAMINDA ETİK DEĞERLERİN ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: "İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ 
ÖRNEĞİ” 
A. Araştırmanın Metodolojisi 
B. Araştırmanın Konusu 
C. Araştırmanın Amacı 
D. Araştırmanın Yöntemi 
E. Araştırmanın Modeli 
F. Araştırmanın Evreni 
G. Araştırmanın Örneklemi 
H. Araştırmanın Varsayımları 
I. Araştırmanın Kısıtları/ Sınırlılıkları 
J. Araştırmanın Soruları 
K. Araştırmada Kullanılan Veri Toplama Araçları 
L. Verilerin Toplanması 
M. Verilerin Analizi 
N. Araştırmanın Bulguları 
O. Görüşme Analizinden Elde Edilen Bulgular 
VI. SONUÇ VE ÖNERİLER 
VII. KAYNAKÇA