Uluslararası ve Küresel Pazarlamada Kültürel Etkiler Yrd. Doç. Dr. Kenan Aydın  - Kitap

Uluslararası ve Küresel Pazarlamada Kültürel Etkiler

2. Baskı, 
Şubat 2007
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
290
Barkod:
9789944771115
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Bu çalışmada öncelikle uluslar arası ve küresel pazarlama kavramları üzerinde durularak bu kavramları açıklayan metaforlar olarak pazarlama bileşenlerinin uyarlanması ve standartlaştırılması üzerinde durulmuştur. Bir başka vurgu ise küreselleşme ve yerelleşme kavramlarına yapılmıştır. Diğer taraftan uluslar arası ve küresel pazarlamayı etkileyen çevresel faktörlerden kültür kavramına özel bir önem verilerek değişik boyutları ile incelenmiş ve kültürün pazarlama bileşenlerine (4 P) etkisi açıklanmaya çalışılmıştır. Çalışmanın son iki bölümünde ise uluslar arası pazarlamada strateji belirleme ve pazar araştırmaları üzerinde durulmuştur. Bu bağlamda fiziksel, sosyo–kültürel, ekonomik ve düzenleyici boyutlar açısından pazarlama araştırmaları modellerine yer verilmiştir.