Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru Gül Bayraktaroğlu, Burcu İlter, Mustafa Tanyeri  - Kitap
Kurumsal Sosyal Sorumluluk

Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru

1. Baskı, 
Mart 2009
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
18x23
Sayfa:
220
Barkod:
9789750404887
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
195,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Rekabetin değişen kapsamı ve boyutları daha önce firmaların ve toplumun gündeminde olmayan çok yeni bir kavramı tartışmaların odak noktasına yerleştirmiştir. Kurumsal Sosyal Sorumluluk olarak tanımlanan bu yeni kavram, aslında uzun yıllardan beri şirket yönetimleri ve işletmecilik dünyası tarafından işletmenin sorumluluklarının nerede başlayıp nerede bittiğine ilişkin tartışmaların bugün geldiği noktada bir kilometre taşını oluşturmaktadır.
Kalite, yenilikçilik, müşteri memnuniyeti, farklılaşma ve satış sonrası hizmetler gibi doğrudan tüketiciye yönelik kavramların yeterli olmadığı, firmanın sorumluluklarının sınırını toplumsal fayda yaratma, topluma hizmet boyutuna taşıdığı bir sürecin henüz başındayız. Bu çalışma, bir taraftan bugünün kırıcı rekabet ortamında firmaların ayakta kalma ve pazarda başarılı olma savaşında kullanılabilecek yeni bir stratejiyi bütün boyutlarıyla ele almakta, diğer taraftan da firmalarımız için konuya ilişkin bilincin ve farkındalığın geliştirilmesi açısından öneriler ortaya koymaktadır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Kurumsal Sosyal Sorumluluk
.
Sosyal Sorumluluk Bilincini Tetikleyen Unsurlar ve Sosyal Sorumluluk Alanları: Uygulama Örnekleri
.
İşletmelerin Çevreye ve Tüketiciye Karşı sorumlulukları Kapsamında Çevrecilik ve Tüketici Hareketleri
.
Pazarlama ile İlgili Eleştiriler ve Pazarlama Ahlakı
.
Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Pazarlama Uygulamaları