Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   
Maya Zbrush: Karakter Modelleme
Şubat 2010 / 1. Baskı / 222 Syf.

Baskısı tükenmiştir.
 
   

Bu kitap ile birlikte birçok açıdan karmaşık bir süreci kapsayan Karakter Modellemeyi, Maya ve Zbrush gibi 3D dünyasının iki deviyle birlikte öğreneceksiniz. Bir 3D animasyon karakterinin modelleme, sculpting ve boyama evrelerinden geçişini görecek, adım adım uygulamalarla sizler de kendi 3D karakterlerinizi oluşturabileceksiniz. Maya'nın modelleme araçlarıyla oluşturduğunuz karakter modelleme çalışmanızı, Zbrush ile detaylandırmayı ve boyamayı öğreneceksiniz. Her iki program arasındaki dosya alışverişini sağlamayı öğrenecek, Zbrush ile oluşturduğunuz detay ve kaplama dosyalarını Maya içerisinde kullanmayı öğreneceksiniz. Nebi Yıkaroğlu'nun kendine özgü ve sıradışı anlatımıyla! Üstelik kitaptaki uygulamaların kaynak dosyalarını ve renkli resimleri içeren CD ile beraber!

Barkod: 9786054205448
Yayın Tarihi: Şubat 2010
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 18x23
Sayfa Sayısı: 222
Yayınevi: Kodlab Yayın Dağıtım
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: CD

Seval Özgel Felek
Şubat 2019
33.00 TL
Sepete Ekle
Uğur Gelişken
Ocak 2018
38.00 TL
Sepete Ekle
Ali Murat Sümen
Kasım 2017
45.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020